HTML

Pattaya Smile

Az itt leirt tortenetek, kepek tobbsege valoszinuleg nem szinesitene egy utazasi iroda Thaifoldrol vagy Pattayarol bemutatott ajanlatat.Remelem hasznos es tanulsagos irasokkal es kepekkel tudunk szolgalni azoknak akik meg nem jartak Thaifoldon de szeretnenek ellatogatni, akik mar voltak itt de vissza jonnenek es azoknak is akik itt elnek.Hozzaszolasokat es torteneteket varunk hiszen azok epitik ezt a blogot.Remelem sikerul megmutatnunk a thai mosolyt.A VALODI thai mosolyt.

Friss topikok

  • go diamond: ok en is nyaraltam ott honapokat, tobbszor, soha semmilyen atrocitas nem ért :) igaz itthon se szo... (2013.01.29. 15:20) ÚJ THAIFÖLD FÓRUM!!!
  • Triso: Sziasztok , Szeretnék Tajfoldonn vállalkozni és ehezz keresek társat, Van telkem a tengerparton... (2011.12.28. 11:50) Külföldi (farang) nők Thaiföldön
  • Greenternet: Vigyel sok penzt:) Mindenki boldog lesz. (2008.09.01. 23:46) "Megveszem ezt a NŐT"
  • Krisztián: Ciao! Örömmel hallom, hogy sikerült a terved és sikeres és boldog életet kívánok neked, remélem a... (2008.06.14. 21:42) Búcsú (?)
  • kekecke: Úgy érted, még ezt-azt venni se kell neki? Taxit, ebédet ő fizeti? Nehéz elképzelni a szitut Thaif... (2008.04.01. 14:08) Aludj el szépen kis...farang!!!

2007.04.15. 11:15 Greenternet

Songkran Fesztivál

  Egy kicsit rendhagyo leszek az elkovetkezendo bejegyzeseknel. Ugyanis penteken elkezdodott a songkran fesztival ami a thai ujev bekoszontet hivatott unnepelni.Ezert en is inkabb ennek az unnepnek a hangulatarol szeretnek irni es remelhetoleg mindenkinek tetszo fotokkal ilusztralni ezt az esemenyt.A thaioknal szinte minden heten van valamilyen kissebb nagyobb unnep de a songkran az mas. Szerintem ezt azu nnepet szeretik ok is a leginkabb.Azon felul ,hogy vallasi unnep sokkal inkabb a locsolkodas orome marad meg az emberekben. Mondjuk nem olyan mint nalunk otthon a husveti locsolkodas az biztos.Itt pattayan tart szerintem a legtovabb az unnep hiszen itt joforman egy heten keresztul azik az ember.Szombaton  kora reggel hajnali 9 orakkor  igyekeztem a Tescoba bevasarolni es naivan azt hittem hogy a locsolkodok meg alszanak.Majdnem bejott a szamitasom hiszen sokaig nem volt semmi nyoma annak hogy valami keszuloben van.Aztan egyszer csak hirtelen elougrott ket barholgy es szepen oldalrol ugy nyakonsuhintott a hidegvizzel, hogy orultem hogy  valahogy tovabb tudtam motorozni. Eleg jo is volt utanna bemenni az aruhazba a jo hideg legkondiba.Kicsit bantott a dolog mert  elgondolgodtam azon ,hogy miert nem kepesek az emberek megvarni azt hogy szepen delutan amikor mindenki amugy is ezt fogja csinalni,addig varjon.Aztan elakadtam annal a szalnal hogy mit csinal ket barcsaj a barnal reggel 9 kor.Vagy nem volt fuvar az ejszaka vagy koran keltek:)Visszafele kicseleztem a lanyokat mert egy szomszed utcan at kerultem meg oket.Integettem nekik vigyorogva az egyik el is kezdett futni egy kisvodor vizzel kozben nagyokat hahotazva de az ero az velem volt egy 125 os suzuki kepeben.Szoval jol kezdodott a songkran szamomra.Ilyenkor szepen lassan mindennap kicsit nagyobb lesz az orulet egeszen a fomusorszamig az utolso napig.Ilyenkor lepten nyomon  a barok , az uzletek es a hazak elott tomeg van es mindenki locsol mindenkit.Ja es persze kenegeti a vizes hintoport a kepunkbe.Az alkohol fogy rendesen es uvolt a zene mindenhonnan.Nekem nagyon tetszik a dolog ,mondjuk kicsit hosszunak talalom az egy hetet de mit lehet csinalni ez van.Penz,telefon be a zacskoba es irany  a varos.Az alabbi es a kovetkezo napokban feltoltott kepeket  a tavalyi bulin keszitettem.Erdekessege volt ,hogy szinte a csodaval volt hataros hogy nem azott el a kameram de a legnagyobb megdobbenesemre  amikor lattak hogy komoly szerkezettel fotozok akkor nem locsoltak vagy csak a labamra.Ilyenkor mindenki  boldog es bulizik.Mint altalaban szilveszterkor.Mindenesetre Boldog Thai ujevet Mindenkinek!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pattayasmile.blog.hu/api/trackback/id/tr9058798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása