HTML

Pattaya Smile

Az itt leirt tortenetek, kepek tobbsege valoszinuleg nem szinesitene egy utazasi iroda Thaifoldrol vagy Pattayarol bemutatott ajanlatat.Remelem hasznos es tanulsagos irasokkal es kepekkel tudunk szolgalni azoknak akik meg nem jartak Thaifoldon de szeretnenek ellatogatni, akik mar voltak itt de vissza jonnenek es azoknak is akik itt elnek.Hozzaszolasokat es torteneteket varunk hiszen azok epitik ezt a blogot.Remelem sikerul megmutatnunk a thai mosolyt.A VALODI thai mosolyt.

Friss topikok

  • go diamond: ok en is nyaraltam ott honapokat, tobbszor, soha semmilyen atrocitas nem ért :) igaz itthon se szo... (2013.01.29. 15:20) ÚJ THAIFÖLD FÓRUM!!!
  • Triso: Sziasztok , Szeretnék Tajfoldonn vállalkozni és ehezz keresek társat, Van telkem a tengerparton... (2011.12.28. 11:50) Külföldi (farang) nők Thaiföldön
  • Greenternet: Vigyel sok penzt:) Mindenki boldog lesz. (2008.09.01. 23:46) "Megveszem ezt a NŐT"
  • Krisztián: Ciao! Örömmel hallom, hogy sikerült a terved és sikeres és boldog életet kívánok neked, remélem a... (2008.06.14. 21:42) Búcsú (?)
  • kekecke: Úgy érted, még ezt-azt venni se kell neki? Taxit, ebédet ő fizeti? Nehéz elképzelni a szitut Thaif... (2008.04.01. 14:08) Aludj el szépen kis...farang!!!

2007.01.18. 12:24 Greenternet

Vadaszmezok 2:A GO-GO barok

 A Beach road-nal sokkal jobb minoseget kapunk a Go-go barokban.Egyreszt azert mert neha neha  kernek a lanyoktol orvosi papirokat is masreszt egy igenyesebb helyre nem vesznek fel szutykokat.Az orvosi dolgokkal is fogok majd foglalkozni mert hat nem art figyelni sot talan a legfontosabb pattayan ,hogy barmennyire is  fajo .de tudjunk ellenallni a kisertesnek.Gumi kell a lilafeju kapitanyra es akkor sokmindent megelozhetunk.A masik nagy elonye a go-go baroknak ,hogy azert tobbnyire latjuk az arut kicsomagolva is es nem erhet minket tul sok meglepetes otthon.Ez nagy elony mondjuk a discohoz kepest ahol becsuletszavamra  megtortent mar velem az is ,hogy bent megbeszeltem  valakivel hogy akkor a disco elott talalkozunk  a brunyalas utan es en nem ismertem meg a kinti utcai fenynel.Bent jobb volt.Persze utanna halaszthatatlan ugyem intezese miatt a varva vart legyott nem jott ossze.(A discok vilagarol a kovetkezo reszben lesz szo.)Mondjuk a gogo barokban is a  szep megvilagitas es a szinpad miatt  sokkal jobban mutatnak a lanyok mint az eletben.A walking St en van nehany egesz jo "konyvtar" amit erdemes meglatogatni.Talan nekem a Living Dolls nevu hely jott be a legjobban.Jol atlathato terep, a tobbi go-go hoz kepest nagyon szep lanyok es  jo musor varja a latogatokat.A minap is voltam ebben a muintezmenyben mivel egy baratom vizitel nalam ezert elvittem egy-ket helyre.Nem is tudtunk igazan jo helyre ulni mert ugy tele volt a hely.Ami talan nem tetszik a helyben az az ,hogy az utobbi idoben nagyon nyomulnak.Nehany honapja egy masik cimborammal voltam az emlitett helyen es  meg le se ultuk  de mar az egyik fonok csaj nyomult is hogy valasszunk lanyt stb.Mondom eloszor megneznem az etlapot aztan valasztunk higgadjal le.Elment de az eppen szabadlistan levo alsokategorais csajokbol mindjart odakuldott kettot.Pipa vagyok ilyenkor mert  igy is ugy is megsertodnek ha elkuldom oket de viszont nincs kedvem oket itatni meg hulyesegekrol beszelgetni.A harmadik ilyen probalkozasnal  felalltunk es elmentunk.Annyira ramentek arra hogy igyal mar minnel elobb es minnel tobbet hogy az mar undorito.Elofordult az is ,hogy en elmentem kifacsarni a bekat es mondtam a haveromnak ,hogy ha visszajottem akkor megyunk tovabb.Mig brunyaltam oda ult melle egy csaj de csak bemutatkozni volt idejuk egymasnak mert en mar jottem is.Erre a csaj beszol a haveromnak ,hogy es a tippel mi lesz?(borravalo).Mert hat o beszelgetett a haverommal.A valaszomat nem irom ide a nyomdafestek miatt.Egy ket italt erdemes meginni de szerintem penz pocsekolas  gogo barbol csajt elvinni.Levezetem azt is miert?A go-gokban eleve dragabb az ital mint a sorbarokban es dragabb a lady drink is ami sokszor szerintem baby drink mert egy ujszulott is megtudna inni.Magyarul kamu ital.Aztan a sorbarokhoz hasonloan itt is kell fizetni "bar fine"-t ami  sokkal dragabb mint a sorbarokban.Ilyenkor foszezonban van olyan hely ahol 1500 bath(!).Es mivel kapunk jobb minoseget mint az utcan vagy a sorbarokban?Semmivel.Sokan a kovetkezo trukkot alkalmazzak foleg akik regota itt vannak.Kiszemelik az aldozatot a gogoban majd felszedik oket a discoban.Arrol van szo ,hogy amikor bezarnak a gogo barok es esetleg  nem talalt maganak a csaj  "partnert" akkor ilyenkor csapatostul vonulnak a discoba ahol mar jo felarert vagy meg alatta is  eljonnek.Ahogy telik az ido  ugy mennek az arak is lefele.Sokszor elofordul az is ,hogy  mivel tobben berelnek egy szobat es az egyikuknek eppen  dolga van a szobaban a tobbi nem tud hazamenni es kenytelen az utcakon setalgatni  es palit szerezni.Sok esetben mar azert mennek el a pasikkal ,hogy legyen hol aludniuk aznap ejszaka nehany orat.Sajnaltam mar meg en is igy egy-ket szepseget:)).

En mondjuk az olyan barokat reszesitem elonyben ahol azert  nem robban szet a fejem a hangerotol.De ha mar zene akkor az egyik kedvenc helyem a Club Bouche (biztosan nem igy irjak helyesen).Aki szereti a Tiesto fele stilust annak  befog jonni a hely.Emeletes a helyszin es az emelet ahol a lanyok tancolnak uvegbol van  tehat alulrol is a porteka .A helyseg vegeben egy besulyeztett kad is van ahol a lanyok szoktak hancurozni.Tegnap elott voltunk  itt.En mondjuk csak kifejezetten a zene miatt mentem be mert a csajok elegge felejtheto kategoriaba tartoznak.Mar csak a kanapen volt hely az emlitett kad kozeleben.Ket lany adta elo a lopott holmit.Imadom az effele jatekokat ha ket gyonyoruseg  adja elo de e mostani ket lany borzalmas volt.Neztem a baltavagast a laba kozott az egyiknek amit eppen unottan lefetyelt a masik  de nem ,hogy felizgultam volna de eppen fel 6 lett nalam.Ritka ronda nyiltseb volt.Rendeltem meg egy  italt hirtelen, hogy regeneralodjak es inkabb tovabbmentunk.De a zene jo volt:).Vannak nalam persze sokkal nagyobb szaktekintelyek gogo ugyben az itt elo magyarok kozott.Majd kerek toluk nehany infot ,hogy hova erdemes elmenni korulnezni.Termeszetesen nem csak a Walking St en vannak go-go barok de a Beach rb rol nyilo utcak is televannak ilyen es ehez hasonlo horgaszboltokkal.Nem csak a lanyok kedveloi talaljak meg itt a gyonyort.Vannak lany gogok,fiu gogok sot meg fiulany gogok is. A ladyboyok is megernek majd egy cikket itt:) Kedves kepviselotarsaim!Jo vadaszatot mindenkinek!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pattayasmile.blog.hu/api/trackback/id/tr7729310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veterán · http://Karaoke 2007.01.18. 14:47:55

Már megint nagyon jókat irtál!
Én azonban elfogult vagyok a Gogokkal, javaslom látogass te is többet, ha birja a péntárcád, bár van egy ismerösöm, aki több órát el van egy 45 bahtos sör mellett a Peppermintben. Igaz időnkét elvisz valakit, ilyenkor persze a barfine-t ki kell fizetni, hacsak nem várod ki a végét. A lady drink egy nagyon becsületes dolog nincs lehuzás, mivel te a falra is kiirt fix árat fizeted, függetlenül attól, hogy a lány "bebi italt, koktélt, vagy tequilát iszik. Ez olyan 70-110 baht, amiböl a csaj kapja az egyharmadát. Nem kötelező fizetni, de ha már hosszabb ideig az öledben ült és fél órán keresztül fogja a farkad, akkor azért illik.

Greenternet 2007.01.19. 06:10:12

Szia Veteran!
Az igazsag az hogy nekem mar kicsit unalmasak a go-gok,de amikor haverok jonnek akkor mindig elviszem oket nehany helyre.Semmi gondom a lady drinkkel nem is azert irtam a dolgot a cikkben.Nyilvanvalo hogy nekem csaj ne fizessen se italt se semmit es ha en valakit odahivok akkor azt termeszetesen meghivom.A cikkben azt kifogasoltam hogy 3 olyan lanyt kuldtek ram akit nem akartam hogy ott legyen es fizessek fizessek fizessek.Akit akarok azt odahivok es annyit fizetek neki amennyi nekem jol esik.A nyomulast nem szeretem nagyon.Szeretem nezni a lanyokat , a musort,italozgatni es nem rogton az elso csajjal tulorditva a zenet hulyesegegrol beszelgetni.Ha idokozben valaki megtetszik akkor azt odahivom es kesz.Gondolom erted mirol irogatok?:))Irhatsz nehany helyet ami szerinted jo szerintem kivancsiak itt a sracok nehany infora.:))
Koszi
süti beállítások módosítása